3M غول Scott Safety را می خرد

۰۱
اردیبهشت
۳M غول Scott Safety را می خرد
۳M غول Scott Safety را می خرد
  • admin
  • 3 بازدید
  • ۰ دیدگاه
  • 3m . scott safety .

کمپانی ۳M اعلام کرد که به یک توافق قطعی برای خرید سهام Scott Safety از شرکت Johnson Controls به ارزش ۲٫۰ میلیارد دلار رسیده است.

Scott Safety تولیدکننده محصولات آتش نشانی و ایمنی از جمله دستگاه های تنفسی ماسک سرخود (SCBA) ، ابزارهای تشخیص گاز و شعله وسایر دستگاه های ایمنی می باشد که مکمل نمونه محصولات حفاظت فردی ۳M هستند.

مهندس Thulin ، رئیس و مدیر اجرایی ۳M ، بیان کرد:حفاظت فردی، هسته اصلی رشد کسب و کار در محصولات ۳M است، وی گفت:این اعتقاد،قدرت اصلی ما در فناوری،تولید است و توانایی ها و برند جهانی ما را نیرومند می سازد واز نمونه محصولات اخیر در ایمنی شهری و صنعتی استفاده می کند تا آن ار در جایگاه موفقیت دراز مدت قرار دهد.

محصولات Scott Safety به محافظت از آتش نشانان ، کارگران صنعتی، پلیس، ارتش،نیروهای امنیتی کشور و تیم های امداد و نجات در سراسر جهان در برابر خطرات طیست محیطی کمک میکنند.این تجارت،درآمد سالانه حدود ۵۷۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ داشته است.

Frank Little ، معاون رئیس اجرایی ، گروه تجاری ایمنی و گرافیک افزود : Scott Safety یک برند پیشرو شناخته شده در صنعت ایمنی با مجموعه ای از محصولات قوی،برند ها و یک تیم با استعداد از کارکنان متعهد است. ترکیب محصولات، برند ها و قابلیت های جهانی ۳M در زمینه تجهیزات حفاظت فردی با محصولات ایمنی Scott Safety که نظرات خوبی را از جانب مصرف کنندگان دریافت کرده اند، طیف وسیع تری از محصولات ایمنی را  فراهم می کند وباعث افزایش ارتباط با مشتریان در سراسر جهان می گردد.

بخش حفاظت فردی ۳M، راهکارهایی برای حفاظت تنفسی، شنوایی و حفاظت در برابر سقوط را ارائه می دهد که به بهبود ایمنی و سلامت کارگران کمک میکند.

این شرکت تجاری همچنین محصولاتی را در دسته های دیگر ایمنی مانند مواد بازتابنده برای پوشاک به منظور ایجاد دید بالا، لباس های محافظ و محافظ سر ، چشم و صورت عرضه میکند.

بر اساس اصول مدیریت ارزش برند و محاسبات GAAP هیات مدیره ۳M برآورد می کند که کسب سود ۰/۱۰ دلار هر سهم در ۱۲ ماه اول پس از اتمام معامله، حداقال سود پیش بینی شده باشد.باستثنای هزینه های خرید برند و هزین های پیش بینی شده مربوط به معامله و یکپارچه سازی، ۳M براورد می کند که طی مدت زمان مشابهف کسب سود ۰/۲۰ دلار، نسبت به درآمد افزاینده باشد.

ضریب ارزش سرمایه گذاری موثر حدودا ۱۱ برابر درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک EBITDA تعیین شده که به طور سالانه برای ۱۲ ماه اول پس از اتمام معامله، از جمله هم افزایی نرخ اجرای مورد انتظار برآورد می شود.

انتظار می رود معامله در نیمه دوم سال ۲۰۱۷، البته با توجه به شرایط عرفی بازار، مصوبات قانونی،اطلاعات پایه و یا مشاوره نهایی با حقوقدان های برجسته عملیاتی گردد.۳M از طریق ترکیبی از پرداخت نقدی و وام، تامین مالی معامله را انجام می دهد.

Scott Safety حدود ۱۵۰۰ نفر کارمند در سراسر جهان دارد و مقر آن در Monroe نیو کالدونیا است.

شرکت Sachs,Citi and Goldman مشاور مالی ۳M و Cleary Gottlieb Steen and Hamilton LLp مشاور حقوقی ۳M است.

 

منبع: http://iransafetytrade.com

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بگذارید