ایمنی دادگاه های جدید لس آنجلس با آشکار سازی های FFE

۲۰
خرداد
ایمنی دادگاه های جدید لس آنجلس با آشکار سازی های FFE
ایمنی دادگاه های جدید لس آنجلس با آشکار سازی های FFE
  • admin
  • 127 بازدید
  • ۰ دیدگاه
  • FFE . Fireray . آشکار ساز . دادگاه لس آنجلس .

چهار آشکار ساز ۵۰۰۰ Fireray در ساختمان های جدید دادگاه های جدید فدرال لس آنجلس نصب شدند.

در دادگاه مذکور، برای اطمینان از تشخیص بهینه آتش سوزی در سالن مرکزی بزرگ آن،چهار آشکار ساز دودی اشعه ای Fireray برند FFE نصب شد که این تجهیزات توسط SimplexGrinnell راه اندازی و نصب شدند.

Mark Osborne ، مدیر عامل FFE بیان کرد: از آنجا که ارتفاع سالن بیش از حد بلند بود، آشکارسازهای دودی معمولی برای این نصب مناسب نبودند و آشکارسازهای دودی بازتابنده ۵۰۰۰ Fireray با تنظیم خودکار به جای آنها انتخاب شدند.آنها برای این نوع فضای داخلی بزرگ ایده ال هستند و پوشش گسترده ای را با حداقل هزینه ارائه می دهند.

آشکارسازهای اشعه ای ۵۰۰۰ Fireray با ارسال یک باریکه نور مادون قرمز نامرئی در سراسر فضای ساختمان محافظت شده،کار می کنند.یک گیرنده نور را تشخیص داده و اندازه گیری می کند و می تواند تداخل دود را در هر نقطه در طول مسیر اشعه تشخیص دهد.نهایتا سیگنال هشدار زمانی که آستانه از پیش تعیین شده برسد،تحریک می شود.

یکی از عوامل تصمیم گیری در آشکارسازهای ۵۰۰۰ Fireray مشخص شده برای این برنامه، ویژگی (کنترل کننده سطح پایین) است که به این معنی می باشد که نگهداری و تست می تواند از طریق اتاق کنترل انجام گردد.Sharon Brown مدیر ساخت وساز اذعان داشت که هرچه واحد ها در ارتفاع بالاتری واقع شده باشند،دسترسی فیزیکی و جسمی به آن ها، بصورت منظم بیش از حد گران و غیر عملی است.بنابراین دسترسی از راه دور عملی می شود.

یکی دیگر از عوامل مهم در هر پروژه جدید ساخت،حرکت ساختمان می باشد.تمام ساختمان های جدید نیاز به نشست کردن دارند و برای آشکار سازهای اشعه ای که متکی برتراز لیزری دقیق در دو انتهای مخالف ساختمان هستند،هر حرکت می تواند به معنای غیر تراز شدن اشعه ها شود.۵۰۰۰ Fireray این نقص را از طریق (تراز خودکار)که از ویژگی های آن است جبران کرده و اطمینان می دهدکه اشعه ها در طول حرکت ساختمان،بدون ایجاد آلارم مزاحمت و یا نیاز به یک تکنسین، تراز باقی می مانند.

ساختمان جدید دادگاه دارای ۱۰ طبقه با مساحت ۶۳۳۰۰۰ فوت مربع است که در مرکز شهر لس آنجلس واقع شده است.

این سازه شامل ۲۴ دادگاه و ۳۲ اتاق قضات می باشد و دارای ویژگی هایی مانند نماهای دندانه دار است که دید را حداکثر می سازد و در عین حال نیز افزایش حرارت خورشیدی را نزدیک به ۵۰ درصد کاهش می دهد.

با بیش از نیم میلیون آشکار ساز اشعه ای نوری نصب شده در سراسر جهان، Fireray اولین انتخاب برای نصاب ها و مهندسان سیستم های تشخیص دود در مناطق بزرگ باز است.با طراحی زیبای مدرن و اشغال فضای حداقل،Fireray برای معماران و مدیران مجتمع ها که مراقب حفظ طرح اصلی ساختمان هستند، نیز بسیار محبوب است.

منبع خبر: FFeuk.com

 

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بگذارید