Kentec این بار در ترمینال فرودگاه جدید Bergen

۲۶
خرداد
Kentec این بار در ترمینال فرودگاه جدید Bergen
Kentec این بار در ترمینال فرودگاه جدید Bergen
  • admin
  • 129 بازدید
  • ۰ دیدگاه
  • پکیج ایمنی . پکیج فرودگاهی . پکیج قطار . کنترل پنل چند منطقه ای .

Kentec یک پکیج کامل ایمنی حریق جدید بر اساس مدرن ترین تکنولوژی کنترل پنل های آدرس پذیر اطفاء حریق Kentec,s Syncro XT+ در ترمینال جدید ۴ میلیارد کرون (۴۰۷ میلیون یورو) در فرودگاه بین المللی Bergen Flesland نروژ نصب کرد.

ترمینال جدید Bergen Flesland که ظرفیت فرودگاه را به سه برابر افزایش می دهد، شامل یک خط جدید قطار اختصاصی متصل کننده Flesland به مرکز شهر Bergen است.ساختمان ترمینال تقسیم بندی شده و شامل قسمت های پذیرش، بار و وسایل سفر، سیستم های انبار،کنترل امنیت و سالن های خروجی و ورودی در دو سطح جداگانه خواهد بود.

شرکت نوروژی Brannslokkesystemer AS مسئول طراحی و نصب سیستم اطفاء حریق Novec 1230 است که توسط شبکه Kentec SYNCRO XT+ متشکل از ۱۱ کنترل پنل چند منطقه ای آدرس پذیر و با استفاده از پروتکل های ارتباطی Apollo کنترل شده است.Brannslokkesystemer سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک مبتنی بر گاز را برای صنایع دریایی و زمینی در سراسر نروژ، وارد،زراحی و مونتاژ می کند.

کنترل پنل های Kentec,s Syncro XT+ در زمره جدیدترین کنترل پنل های چند منطقه ای آدرس پذیر هستند که کاملا توسط EN12094-1,EN54-2 و EN544 تائید شده اند.SyNCRO XT+ یک تشخیص آدر پذیر سریع را در ۱ یا ۲ لوپ با ۱۶ زون با اندیکاتور های LED فراهم میکندکه قابلیت فعال سازی بیشتر از ۴ یونیت کنترل اطفای حریق را دارد.

 

منبع: http://iransafetytrade.com

 

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بگذارید