محصول جدید Bauer

۰۳
تیر
محصول جدید Bauer
محصول جدید Bauer
  • admin
  • 126 بازدید
  • ۰ دیدگاه
  • B-DETECTION . Bauer . DIN EN 12021:2014 . isobutene . VOCs . ضریب امنیت بالای تجهیزات ایمنی .

فناوری جدید سیستم اندازه گیری گاز آنلاین B-DETECTION کمپانی معتبر Bauer کیفیت هوای دستگاه تنفسی تولید شده را پایش و کنترل می کند.این سیستم در دو نمونه موجود است: PLUS i ، کاملا یکپارچه با سیستم کمپرسور و PLUS s مستقل برای نصب بر روی دیوار.اتوماتیک، پیوسته و فوق العاده قابل اعتماد.

انطباق با مقادیر حدی استاندارد های هوای تنفسی DIN EN 12021:2014 را می توان در هر زمان با چک کردن صفحه نمایش واحد کنترل کمپرسور B-CONTROL MICRO کنترل کرد.این سیستم، میزان اکسیژن، کربن مونواکسید و کربن دی مطابق با استانداردDIN EN 12021:2014 (استاندارد هوای تنفس)، اندازه گیری می کند.اندازه گیری روغن باقی مانده تنها متکی بر ترکیبات آلی فرار VOCs بوده و کالیبراسیون سنسور بر اساس isobutene است.

هنگامی که از مقادیر حد مجاز تجاوز می شود، واحد یک هشدار را نشان می دهد و قبل از این که هوای آلوده به داخل سیلندر در حال پر شدن منتقل شود، سیستم را خاموش می کند.هر گونه نقض مقادیر حدی توسط واحد کنترل سیستم B-CONTROL MICRO ثبت شده و براحتی می تواند به عنوان یک فایل اکسل با استفاده از یک کارت SD استاندارد استخراج شود.

در مواردی که مقادیر به مقدار کمی از حالت حدی تجاوز می کند، یک شیر فلاش به صورت اتوماتیک (اختیاری) بدون ایجاد وقفه در بهره برداری از سیستم آلوده شده،هوار را به خارج تخلیه می کند.سیستم اندازه گیری از سنسو رهای هوشمند با کیفیت بالا با عملکرد Self-Check پیوسته استفاده می کند و به کاربران تضمین می دهد که می توانند بر روی دقت و صحت نتایج اندازه گیری تکیه کنند.یک غشای رطوبتی اختیاری می تواند برای به حد اکثر رساندن عمر سنسور استفاده شود.

BAUER’s B-DETECTION PLUS ، فناوری است که با بالاترین ضریب امنیت در حوزه ایمنی،آتش نشانی و امداد و نجات استاندارد در محیط های شهری و صنعتی قانونی کاربردی است.

 

منبع: http://iransafetytrade.com

 

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بگذارید