همکاری Coltraco و WAGNER UK برای پایش مستمر اطفاء حریق پاک

۱۰
تیر
همکاری Coltraco و WAGNER UK برای پایش مستمر اطفاء حریق پاک
همکاری Coltraco و WAGNER UK برای پایش مستمر اطفاء حریق پاک
  • admin
  • 128 بازدید
  • ۰ دیدگاه
  • Coltraco . WAGNER UK . اطفاء حریق پاک . پایش مستمر اطفاء حریق .

WAGNER UK و Coltraco برای آوردن PERMALEVEL™ MULTIPLEX به محدوده کاری شان، برای پایش مستمر سیستم های اطفاء حریق پاک NOVEC™ ۱۲۳۰و FM-200 تعامل کردند.

آقای Brett Stringer، مدیر فنی سیستم های اطفاء حریق WagnerUK می گوید: PERMALEVEL MULTIPLEX  نسبت به سطح به دست آمده در بخش دریایی با مسائل دسترسی پیچیده، باعث ایجاد مانع از نظر حفاظت از زیرساخت های حیاتی IT خواهد شد و در نتیجه آن را برای راهکارهای پیشگیری از آتش سوزی الزامی کرده است که صرف نظر از زمانی که تیم های اورژانس می رسند، کار خواهد کرد.ما به کار با Coltraco افتخار می کنیم.

مهندس Carl Stephen Patrick Hunter مدیر عامل Coltraco می گوید:برای ما کار با Wagner UK که یک پیشرو جهانی در مهندسی حریق و سیستم ها در پایش مستمر سیستم های اطفاء حریق پاک با Multiplex Permalevel است، بسیار خوشایند و لذت بخش است.

گروه WAGNER در حال توسعه و تولید سیستم های فنی حفاظت در برابر حریق از سال ۱۹۷۶ می باشد و خود را در سطح بین المللی به عنوان یک ارائه دهنده خلاقانه را ه حل ها و سیستم های نوین معرفی کرده است.کیفیت بالا و تلاش های مستمر این شرکت برای توسعه راه حل های ایمنی و حفاظت در برابر حریق، تاکنون منجر به بیش از ۷۰۰ اختراع ثبت شده گشته است.

WAGNER یک پیشرو در تکنولوژی جهانی در زمینه تشخیص آتش سوزی و پیشگیری از آن بر اساس چهار نقطه کانونی است:تشخیص آتش سوزی OxyReduct ، اطفای حریق FirExting و مدریت ریسک VisuLAN که در IT ، ذخیره سازی و تدارکات، آرشیوها، موزه ها،ادارات،ساختمان های اداری،تولیدی ها، تجهیزات راه آهن و هتل ها استفاده  می شوند.

این شرکت حفاظت مطلوب در برابر حریق را با ۵۰۰ کارمند با شبکه ای از شرکت های تابعه در آلمان،انگلستان،هلند،اتریش،لهستان،روسیه،سوئیس،سنگاپور و ایالات متحده آمریکا تضمین می کند.

 

منبع: http://iransafetytrade.com

 

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بگذارید