ضرورت نصب سیستم های اسپرینکلر در همه مدارس انگلستان

۳۰
تیر
ضرورت نصب سیستم های اسپرینکلر در همه مدارس انگلستان
ضرورت نصب سیستم های اسپرینکلر در همه مدارس انگلستان
  • admin
  • 127 بازدید
  • ۰ دیدگاه
  • LFB . اسپرینکلر . حفاظت در برابر آتش سوزی . خانه های مراقبت از سالمندان . سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی . سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی لندن . محل اقامت پناه جویان .

سازمان آتش نشانی لندن اخیرا اعلام کرده استکه صرفا نبایست مدارس جدیدالاحداث به سیستم های اسپرینکلر مجهز شوند و سایر مدارس دیگر هم باید به منظور حفاظت در برابر آتش سوزی به سیستم ها تجهیز شوند.

سازمان آتش نشانی لندن نظر خود را درباره برنامه­­های پیشنهاد شده اعلام کرده است که می تواند حذف دستورالعمل هایی باشد که می گوید سیستم آب پاش فقط باید در مدارس تازه ساخته نصب شود.

آمارهای اخیر نشان می دهند،بین سال های ۲۰۰۹ و فوریه سال ۲۰۱۷، بیش از ۷۱۸ آتش سوزی در مدارس لندن رخ داده،اما تنها ۱۵ مدرسه وجود داشته است که اسپرینکلر در آن نصب بوده است.

Dan Daly ، کمیسر ایمنی حریق می گوید:اسپرینکلر ها نیز مانند سیستم های اعلام حریق در ساختمان هایی مانند مدارس، خانه های مراقبت از سالمندان و محل اقامت پناه جویان مهم هستند. آتش سوزی به سرعت و اغلب در سکوت پیشروی می کند که معمولا خیلی دیر مطلع می شویم.اما سیستم اسپرینکلر می تواند آتش را در مسیر آن متوقف کند.

آتش سوزی نه تنها یک مدرسه را از بین ببرد،بلکه درای یک تاثیر عظیم مالی است و همچنین کل جامعه را نابود کرده و باعث اختلال در روند آموزش دانش آموزان،معلمان،خانواده ها و کسب و کارهای محلی میگردد.

نصب و را هاندازی سیستم هایش نشانان در حین انجام عملیات جستجو و نجات می گردد.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی لندن LFB همچنین خواستار نصب و راه اندازی سیستم های اسپرینکلر در ساختمان هایی مانند خانه های مراقبت از سالمندان و محل اقامت پناه جویان شد که افراد آسیب پذیر را در خود جای داده اند.

 

منبع: http://iransafetytrade.com

 

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بگذارید