محصولات حفاظت از حریق Angus Fire

۱۷
خرداد
محصولات حفاظت از حریق Angus Fire
محصولات حفاظت از حریق Angus Fire
  • admin
  • 132 بازدید
  • ۰ دیدگاه
  • Angus Fire . حفاظت از حریق Angus Fire . حفاظت حریق مخازن . محصولات Angus Fire . مخازن سقف باز . مخازن سقف ثابت . مخازن شناور . مخازن گنبدی . مخازن هندسی .

محصولات حفاظت از حریق Angus Fire  برای مخازن ذخیره سازی

شرکت Angus Fire  بیش از چهل سال که محصولات حفاظت در برابر حریق و کنسانتره فوم مخازن ذخیره سازی را طراحی و تولید می کند و در صف اول زراحی نوآورانه تجهیزات آتش نشانی قرار دارد.تولیدات این برند مشهور که مطابق با دقیق ترین استاندارد هاست را بسیاری از فعالان و متخصصین صنعت ایمنی حریق تصدیق و تایید می کنند.

به طور کلی، مخازن سوخت براساس نوع سازه طبقه بندی شده و هر کدام نیاز به یک رویکرد متفاوت برای الزامات حفاظت از حریق دارند.

 

  • مخازن سقف ثابت

مخازن ذخیره سازی سقف ثابت با استفاده از سیستم های ریزش فوم از بالا و روش اعمال فوم به آرامی از طریق دیواره مخزن به سطح سوخت مشتعل، محافظت می شوند.در این روش به حداکثر رساندن بهره وری تزریق فوم از طریق فناوری Pourer Angus Fire کاربردی است.Pourer Angus Fire یک نازل پروانه ای منحصر به فرد است که برای ریزش فوم بر روی دیواره مخزن به منظور اطمینان از اعمال آرام آن طراحی شده است.

  • مخازن با سقف باز و شناور

مخازن با سطح شناور به صورت گسترده ای برای ذخیره محصولات نفتی مانند نفت خام ونفت میعانی استفاده می شوند.آنها به صورت مخازن فولادی استوانه ای رو باز با سقف شناور داخلی طراحی می شوند که با بالا و پایین شدن سطح مایع در مخزن، تغییر ارتفاع می دهد.۹۰ درصد آتش سوزی های مخازن با سقف باز و شناور، در درزهای بین سقف شناور و دیواره مخزن که به عنوان Rim Seal شناخته می شوند، رخ می دهد.

موثرترین روش برای کنترل آتش سوزی Rim Seal استفاده از چمبر فوم های ثابت شده به دیواره مخزن است.Angus Fire Rim Seal Pourer با به حداقل رساندن اثر باد و برای ارائه یک فوم به خوبی شکل گرفته با صرف نظر از این که سقف در بالاترین یا پایین ترین سطح آن است، میباشد.

بدین منظور شرکت Angus Fire، نازل های تمام سطح را ارائه نموده تا در مواقعی که آتش سوزی در سطح کامل رخ می دهد، از فوم با نرخ انبساط حجمی مناسب استفاده کند.

با این روش، نازل مذکور فوم را به نقطه مرگ(سکون)در مرکز مخزن که دسترسی به آن توسط Pourers تمام سطح ممکن نیست،گسیل کند.

  • مخازن گنبدی متشکل از سطوح هندسی

حفاظت در برابر آتش سوزی این نوع مخازن، چالش برانگیز است،زیرا محدودیت ارتفاع آنها اغلب مانع استفاده از Top Pourers یا Rim Seal Pourers می گردد.با وجود داشتن یک سقف ثابت،منطقه خطر آتش سوزی،درز بین سقف شناور و دیواره مخزن باقی می ماند.بنابراین یک Pourer باریک مورد نیاز است.

یک بار دیگر، شرکت Angus Fire یک Pourer Geodesic طراحی کرده است که توسط Pipework حمایت می شود و در جلوگیری از آتش سوزی روزنه در مخازن با سطوح هندسی کارآمد است.

  • فقط تجهیزات نیست،کنسانتره های فوم

فوم آتش نشانی یک جزء ضروری در تمام سیستم های حفاظت مخازن است.

Angus Fire  طیف وسیعی از کنسانتره فوم را با توجه به مخازن و محتوای متفاوت آنها تولید می کند.این محدوده فوم های با هدف کلی برای حریق های مبتنی بر هیدروکربن- مانند فوم (FP) Angus FP70 Fluoroprotein با خواص مقاوم در برابر حرارت بسیار عالی و روان روی آهسته- تا فوم های ویژه برای حلال قطبی یا دیگر مواد قابل اختلاط با آب، مانند فوم های تشکیل دهنده لایه نازک آبی مقاوم به الکل را در بر گیرد.

Angusfire.co.uk

 

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بگذارید